Tong AhTong AhGooilandseweg 30294 4181655 sterren na
1927 reviews
Gooilandseweg 3
Recente recensies van Tong Ah
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Marcella5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten was weer heerlijk! Alleen jammer dat de vegatarische foe yong hai helemaal zonder groeten was maar wel met kip.....??? Vorige keer had ik ook vegatarische foe yong hai besteld en die was zonder kip maar met veel groenten. Nogal slordig dus!!!
Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.17-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Jan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.17-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Chestin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.17-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Monique4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceZoals vanouds lekker, maar niet goedkoop!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.17-1-2021
Jan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was er lekker, maand menu was heel feestelijk verpakt en heel gevarieerd, De geroosterde babi banging was erg lekker en mooi krokant. 14-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Susan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWebsite komt niet in 1e zoekresultaten via Google terug14-1-2021
Ab5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas niet gekregen wat we online hadden besteld. (Zie mail, waarop we helaas nog geen antwoord hebben gekregen).13-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Petra4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHet was super. Zijn benieuwd naar het volgend maandmenu 13-1-2021
Tineke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.10-1-2021
Ferrie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was weer heerlijk smullen die sushi!9-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
A5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was top9-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Anita5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was heerlijk alles was top. Super bedankt wij komen vaker langs dat is een ritje op en neer uit Diemen ons wel waard. 9-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Niek5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk genoten! Het was helemaal top, op naar de Februarybox of stiekem de Januarybox nog een keer:-)8-1-2021
Lisanne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeel veel voor een mooie prijs. We hebben genoten 8-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Nanda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat er geen bezorgservice is verder was het eten weer super!8-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Corrie 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper lekker gegeten
Goede kwaliteit
Netjes verzorgd en verpakt
Super makkelijk met de site met bestellen
Ga zo door dan blijven wij komen !7-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Karen5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe maandbox is super lekker! Goede prijs/kwaliteit verhouding7-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Robin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceMooie box met heerlijk eten wij hebben genoten.7-1-2021
Susanne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBestelling en betaling via website Werkt prima! Was op tijd klaar en is zoals altijd lekker.6-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Eugene5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe januaribox is een geweldige koop. 👍🏼5-1-2021
cor5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.3-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Patrick5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk gegeten en leuke manier om meerdere gerechten te proberen. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.3-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Sandra5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk gegeten van de januari box. Voor herhaling vatbaarDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.3-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Helma5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBij sommige dingen zoals bv yakitori zou handig zijn om te weten hoeveel stuks er in een portie zit.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.3-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
T5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was heerlijkDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.3-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Annerieke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.3-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Emanuela 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceA bit more vegetables would have been nice 2-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Bart5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTop als altijd2-1-2021
Gerard5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrima geregeld om binnen de huidige maatregelen te bestellen en af te halen. Het eten is vertrouwd lekker. 1-1-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Robert4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicegenoten van de rijsttafel,misschien volgende keer een indische rijsttafel die niet op de kaart staat1-1-2021