Tong AhTong AhGooilandseweg 30294 4181655 sterren na
1927 reviews
Gooilandseweg 3
Recente recensies van Tong Ah
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Cor5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles ging heel makkelijk en snel .17-10-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Robert5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was heerlijk ik had besteld en was keurig op de afgesproken tijd klaar
Een aanrader 16-10-2026
Roel5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWat meer info over de status van de bestelling zou handig zijn, dat scheelt medewerkers vragen en haalt onzekerheid bij de klant weg of zijn eten nog moet komen of koud staat te worden. 12-10-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Rob5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicetelefonisch besteld en bij afhalen werd de bestelling net ingepakt. kwaliteit als vanouds: prima!9-10-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Jasper1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas meer dan een uur moeten wachten na mijn afhaal tijd tot de bestelling klaar was. Ik snap dat het druk is in het weekend. Maar dan moet er gewoon gestopt worden met nieuwe orders aan nemen wanneer vertragingen oplopen.
Helaas was daarna de sushi ook ver onder de maat, we hadden 5 verschillende soorten en gyoza’s. De gyoza was volledig koud, en de sushi was niet zoals hij normaal is. Het was super droog, en we hebben beide het idee dat we er ziek van zijn geworden. De hele avond al heel erg buik kramp en vele toilet bezoekjes.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.4-10-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Robert5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicelanger wachten dan gepland. Eten was zeer goed3-10-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Niek5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAltijd een feestje, weer heerlijke sushi gegeten!3-10-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Gabriel 3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat de take away kwaliteit zo slecht en rommelig is en het wordt alleen maar minder en minder.3-10-2026
Robert2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEen bakje rijst als bijgerecht en daar dan € 5 voor vragen5-9-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Eugene5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTijd niet geweest, maar blij om te zien dat de saus van de Babi Pangang weer wat dikker is.22-8-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Robert4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicetomatensoep had geen kip zoals besteld,maar was vegetarisch.14-8-2026
Hans4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBestelling keurig op tijd, zoals altijd
De maandbox lijkt wel steeds minder te worden voor het zelfde bedrag. Ook miste we de saus over het vlees. Nu een soort van babi pangang zonder saus.
14-8-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Frans5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceOp tijd, vers en lekker precies zoals altijd!!12-8-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Nathalie5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten stond al klaar! Twintig min wachten om vervolgens het verkeerde eten mee te krijgen… belde op dus weer terug. Gewoon niet luisteren naar de naam en dan 25 min later je eten in bezit. Prima smaak overigens daar niets mis mee maar toch een nare smaak overgehouden aan dit bezoek! 11-8-2026
Peter5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk gegeten. Was op de website even zoeken soms maar was de moeite waard. Mooi op elkaar afgestemd, lekker veel variatie. Met 8 personen 2 rijsttafels voor 2 en de maandbox was meer dan genoeg. Complimenten!4-8-2026
Gerrit-Jan3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceKroepoek was oud, taai en dus niet opgegeten. Weinig bami in verhouding tot de rest31-7-2026
Els5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceMaandmenu voor herhaling vatbaar
Genoeg voor 3 normale etersDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-7-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Liesbeth5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTopDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-7-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Mandy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles was goed. Niks op aan te merken24-7-2026
Marcel4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe hebben FOE YONG HAI en Kipfilet in zwartebonensaus afgehaald en het was heel lekker maar wat ik wel niet vind kunnen is dat je voor kroepoek €4,50 moet betalen!???18-7-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Cor5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles is en was heerlijk 16-7-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Ap5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe kip met romige kerrie is weer als vanouds, lekker iets pittig en heerlijk romige dikke kerriesaus.
Zeer verbeterd t.o.v. 4 jaar geleden, toen was het te waterig, nu helemaal top.15-7-2026
mevr.C.M.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe komen al vele jaren bij Tongah!!!! Fijn om nog steeds af te kunnen halen!
En het is nog steeds een tractatie om jullie maaltijden aan mijn gasten te serveren!!! Hoop mog vele jaren jullie klant te blijven....mvg...8-7-2026
Willem5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZoals altijd weer heerlijk gegeten
Top kwaliteit.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.5-7-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Edwin 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.28-6-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Willem4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg service1 Crispy Prawn € 8.30 € 8.30 is niet meegegeven wilt u dit bedrag terugstorten op mijn rekening. Medewerker belde me toen ik al 10 minuten weg was dat hij een fout had gemakkt en het vergeten was mee te geven27-6-2026
Rammi2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceWe komen naar Tong Ah uit Nederhorst. Altijd goed, maar deze keer echt niet goed; SNOT! Waterige saus waar de Tai King in lag, met minimaal aantal. cashew noten , ei van Foeyonghai was gedeeltelijk rauw, verzocht en betaald voor saus apart, wat niet het geval was, verzocht om mihoen te doorbakken, was niet gedaan… volgende keer Man Wah in Hilversum maar weer eens doen. 12-6-2026
Ineke4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceVooral fijn dat het op tijd klaar stond!11-6-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Ap4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceIn vergelijking met 4 jaar geleden was de kip met kerrie nu veel en veel beter geworden. Romiger en veel betere kerriesmaak en lekker licht pittig. Goed gedaan Tong Ah.8-6-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
inez5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.7-6-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Lisette5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceMakkelijk te bestellen, eten stond klaar en was erg lekker!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.7-6-2026
Hans5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.31-5-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Arnold5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas weer super.30-5-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Gert Jan4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service26-5-2026