Jos5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceOp de web site mag van mij wat meer beschrijving van wat het is. Verder was het heerlijk en zeer goed26-2-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Ella5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicefor the first time i had a sauce with my delivry that was not oke. I always order Babi Pangang met Zoete Sojasaus - this time i had a Sojasaus that had some things in it and the taste was not good for me as i have allergie for peppers and paprika. However when i went back they changed it with the usual sauce - Perfect done !!
26-2-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Astrid5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk maandmenu, helaas ontbrak deze keer wel de bestelde bami...25-2-2021
Paul5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk vond de februari box erg lekker net als jullie overige gerechten op de menukaart en ik eet dan ook graag bij jullie/ of haal graag bij jullie af maar hierbij even een goed bedoelde resectie van de februari box:
ππππ ππππππ | GEGRILDE VARKENSLEES Dit was wel erg hard en taai. Niet zoals ik gewend ben bij jullie. Ik zie dan liever een sappige babi panang ipv dit gerecht.
πππππ ππππ ππ¬π Deze was ook droog en bijna kartonachtig.
De rest van de inhoud was erg lekker en ik zal het zeker nogmaals bestellen en blijf dan ook zeker met vel plezier klant bij jullie.
Vriendelijke groet,
Paul Korzelius24-2-2021
Arjan4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceFebruaribox is een succes, alleen het gegrilde varkensvlees zat niet in de ketjapsaus waardoor het droog was. Als het niet apart maar bij elkaar gedaan werd dan maakt het beter. Voor de rets is de box erg lekker, een aanrader.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.21-2-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Anneke 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk gegeten πDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.21-2-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Robin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.21-2-2021
Maud4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceMooie en goed gevulde box, zag er heel verzorgd uit, de Sushi was heerlijk, als 2e gang een stuk of 8 frituurhapjes, hoofdgerecht was ook heerlijk alhoewel ik de Babi Ketjap niet kon waarderen, vlees was gefrituurd en vrij droog, de meegeleverde ketjapsaus kon het niet goed maken, andere gerechten goed gevuld en smakelijk. Heerlijk om eens niet te hoeven koken, dit was een heel goed alternatief, kan het aanbevelen!19-2-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Robert3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicevlees was te hard en droog,sauce en bami OK19-2-2021
Annette5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe maandboxen zijn een aanrader!17-2-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Henry 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe kwaliteit was als vanouds, jammer dat de babi pangang met saus in 1 was en niet apart zoals besteld 16-2-2021
Familie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceOndanks bestelling op tijd (17:00 en ophalen 19:30) toch nog een 25 minuten moeten wachten bij afhalen. Veel te druk. Denk dat er ook een slot moet op afhaaltijden o.i.d. 15-2-2021
Til5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg servicete veel mensen, 2 producten niet ontvangen, duurde een half uur langer dan gepland.15-2-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Jurrian5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.14-2-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Martin en Annita5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk, gevarieerd, vers, netjes verpakt, voor herhaling vatbaarDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.14-2-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Cisca 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.14-2-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Marry5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles prima in orde. Februari box echt een aanrader! Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.14-2-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
David 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service12-2-2021
Danny5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.7-2-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Harry5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceprima verzorgtDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.7-2-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Cheryl 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.7-2-2021
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Niek5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe Februarybox is een aanrader, heerlijk genotenπ.6-2-2021
Laurent2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk kwam 10 minuten te vroeg en toen stond eten al klaar. De babi pangang was taai en droog.6-2-2021