Tong AhTong AhGooilandseweg 30294 4181655 sterren na
1927 reviews
Gooilandseweg 3
Recente recensies van Tong Ah
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Ernst2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceSaus in apart bakje veel te weinig en smaakt anders dan wanneer ingrediënten samen gekookt wordenDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.11-1-2026
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Carola5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceMooi op tijd klaar bij afhalen en heerlijk gegeten Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.11-1-2026
Sjors4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceKomen hier al tientallen jaren. Altijd lekker. Deze keer helaas 2 bakken vergeten mee te geven. 31-12-2025
Kees4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.21-12-2025
Ronald5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.14-12-2025
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
A.J.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrima eten voor een normale prijs.13-12-2025
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Linda 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk eten. Makkelijk te bestellen 8-12-2025
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Gerrit-Jan4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceAlgemeen prima, maar 8 grote sichuan pepers was vrij pittig 5-12-2025
Erno5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-11-2025
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Mieke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-11-2025
Hans5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.16-11-2025
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Tjalling5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWat en super restaurant. Diverse gerechten afgehaald en allemaal geweldig. Besteld via website en stond netjes klaar op de afgesproken tijd. Aanrader!! 12-11-2025
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Sanne4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEr was wat sushi uit elkaar gevallen voordat hij was open gemaakt 4-11-2025
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Gaby5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper lekker !Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.2-11-2025
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Jan1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceWachttijd was veel langer dan aangegeven. Kwaliteit eten (saté, pisang, loempia) zeer matig. Volgende keer een ander.1-11-2025
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Stefan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrima prijs kwaliteit Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-10-2025
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
MMC5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was lekker25-10-2025
Claudia3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe kroepoek was oud en de witte rijst zat er niet bij. Moest ik toch nog zelf rijst koken. Niet zo handig 21-10-2025
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Wai3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was wisselend. Nasi was lekker, maar de saté saus smaakte nergens naar. De tomatensoep was erg zoet. Jammer dat er nog altijd platte bami wordt gebruikt volgens ‘Chinees-Indonesisch’ recept in 2025. Jammer dat ze niet bezorgen in Weesp.14-10-2025
Cornelia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.14-9-2025
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Kees5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.14-9-2025
Maikel5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was lekker, de ossenhaas puntjes vond ik wat minder. 4-9-2025
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Erwin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceOnline besteld, op tijd klaar, smaakvol en nog heet toen ik thuis kwam.27-8-2025
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Anita5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling stond al lang klaar, maar medewerkster was door drukte vooral bezig met telefoon en inpakken andere bestellingen. Enigszins kouder eten.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-8-2025