Tong AhTong AhGooilandseweg 30294 4181655 sterren na
1927 reviews
Gooilandseweg 3
Recente recensies van Tong Ah
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Doris 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlleen onhandig dat je niet online kunt bestellen en dan contant betalen bij afhalen. Eten verder prima hoor!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.1-5-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
R. 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDuidelijke website. Bestelling was keurig op tijd gereed en van een zeer goede kwaliteit.29-4-2022
Trudi5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles stond netjes op tijd klaar en was erg smakelijk 27-4-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Jaap4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelaas ontbrak de saus bij de saté. Maakte het een stuk minder lekker. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-4-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Carla 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-4-2022
Mary5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke gevarieerde maandbox!
Spullen was het!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.10-4-2022
Robert2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceUiteraard prima te bestellen en af te halen. Jammer dat de meeste groenten uit blik komen. 7-4-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Hilhorst5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceTop restaurant,we komen graag een keer in het restaurant zitten ππ6-4-2022
Frans5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekker op tijd en ....lekker!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.3-4-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Anne-Fien2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was koud en de Foe Yong Hai was zo zout dat het eigenlijk niet te eten was. Jammer, andere keren was het altijd goed.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.27-3-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Wienman5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.27-3-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Hanneleen 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was heerlijk! De kroepoek iets dun25-3-2022
Anne-Marie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceFantastisch de Box van de maand maart en...de Box van februari was ook al zo heerlijk. Een geweldige innovatie.Hartelijk dank,Anne- Marie Weesp 22-3-2022
Laura3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVoor het eerst wat minder tevreden over de maaltijdbox. De babi pangang was dit keer wel erg hard. We kwamen er met een gewoon tafelmes niet doorβ¦..21-3-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Frank5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.20-3-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Ada2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAl telefonisch doorgegeven dat de babi Pangang veel te hard gebakken is en bijna niet weg te krijgen 16-3-2022
Melissa4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceOver het algemeen lekker gegeten, echter was de bestelling niet compleet (ontbrak 1 sushirol) en was ik helaas al thuis toen ik erachter kwam. Verder geen mail adres waar ik een klacht kon indienen. 28-2-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Remco5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was weer heel lekker allemaal 28-2-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Gerrit-Jan4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHeel lang wachten vandaag. Bouw betere tijdslots in de online bestelling. Tijdslot moet afgesloten worden na een bepaalde hoeveelheid bestellingenDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.27-2-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
astrid5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceRuim 15 min later klaar 26-2-2022
Wendy4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat er niet bezorgd wordt en dat je zelfs als je online besteld 0,25 extra betaald. Andere restaurants bezorgen gratis. 26-2-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Jan2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBami was koud en rundvlees zat teveel zeen in wij hebben wel eens een betere maand box gehad dit was het geld niet waard volgende keer beter groeten Jan Sluijk26-2-2022
Anne-Marie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWij besloten zondagavond heerlijk Aziatisch eten bij U te halen.Wát een verrassing,toen wij de februari box zagen op Uw Website. Gevuld met allerlei lekkernijen.Wij besloten meteen deze te bestellen.Ons diner, was werkelijk voortreffelijk.Zo gevarieerd.Al het heerlijke eten is dan ook opgegaan.Na ons diner ,nog een kopje koffie met spektake.Een geweldig idee.Een grote pluim voor de koks en alle medewerkers.
Anne-Marie de Boer
Herengracht 231A 21-2-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Marcella5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles was weer heerlijk!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.20-2-2022
Bas5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.13-2-2022
Saskia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZoals altijd was het eten weer heerlijk!10-2-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Eugene 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBeetje teleurgesteld dat ik om 17:35 online heb betaald, kon kiezen uit 18:00 en 18:15, en uiteindelijk om 18:29 de bestelling meekreeg zonder opmerking dat het wat uitliep. 9-2-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Else5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was HEERLIJK voor herhaling vatbaar!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.6-2-2022
Piet5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-1-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Steffen5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBestelling stond op tijd klaar. Top. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-1-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Alex4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-1-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Ger5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke gerechten en exact op tijd klaar! Volgende keer komen we eten in het restaurant, nu kan het tenminste weer!28-1-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Rob5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten top en de afhaalservice ook helemaal top ππ»ππ»27-1-2022