Ankie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWij vonden de halve menu’s nog best wel veel !29-12-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Robert4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceZoals altijd. Prima kwaliteit voor prima prijs!28-12-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Eric3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceOverall taste of the Chat Choi Beef was disappointing. Far too greasy, not a lot of beef and vegetables didn't come out at all. Very regrettable since we love to order at Tong Ah. 26-12-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Gerard4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceSushi was perfectDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.25-12-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Robbert5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZeer goed eten! Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.25-12-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Bianca 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten was prima! Miste alleen op de edamame lekker wat zeezout. En ze waren waterig, dus dat was zonde.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.25-12-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
André5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.25-12-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Rosalinde 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.25-12-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Aad2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceMaaltijd is niet voor 2a3 personen de door mijn bestelde extra bami is voor 1 persoon de babi pangang was zwart en droog de door beloofde bakje witte rijst zat er niet bij. Geklaagd per mail maar helaas geen reactie23-12-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Ineke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet decembermenu is goed samengesteld. Fantastisch eten voor een prima prijs. Een echte aanrader.
Het beste Chinees restaurant in de omgeving!22-12-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Fabien 2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVlakke smaken. Loempia ook wennen met deze inhoud. 21-12-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Dirk3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceBabi pangang was erg taai en aangebrand.
Jammer dat je €1.80 bij moet betalen voor nasi.21-12-2022
Michael1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.18-12-2022
Jon5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceMa xiang Kai is erg lekker!
17-12-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Sander5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten was zoals altijd van prima kwaliteit. Jammer dat we maar liefst vier items miste van onze bestelling.
Toen ik reclameerde, moesten we het eerste instantie zelf komen halen. Gelukkig bleek het toch mogelijk om het na te brengen. 16-12-2022
Nancy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.11-12-2022
Stefan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceFantastische Loempia waar gewoon geen vocht en vet uit droop. De geparneerde kip met nasi was verrukkelijk 9-12-2022
Ap5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet zou 100% lekkerder zijn als stokjes saté, die al voorgegaard zijn in jullie keuken, voor de daadwerkelijke opdiening/uitgifte uit de keuken eventjes om en om op een grillplaat worden gelegd.
Geeft veel meer smaak !!!!29-11-2022
Jan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.27-11-2022
R4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.20-11-2022
Friso & Ingeborg 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.13-11-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Robert3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWeer geen citroen bij de sashimi zalm
Sojabonen niet vers 12-11-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Steven 3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceSja wat kan ik er van zeggen... je kan het eten vergelijken met een slechte one night stand die je tegen sluitingstijd mee naar huis neemt. Een beetje smakeloos, behoorlijk vettig, maar wel best om een keertje te doen als je er zin in hebt. 5-11-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Jochem4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceNasi besteld maar bami geleverd gehad. Daarnaast zat er deze keer iets te veel zout op het eten. Helaas gaat dat ten koste van de smaak.31-10-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Pierre4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceTijdstip afhalen 19.15 uur. Om 19.05 anwezig en bestelling stond al klaar. Eten was niet warm genoeg. 1 extra kroepoek gevraagd en betaald Niet ontvangen ontvangenDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-10-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Michel5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-10-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Robert1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe miefang Singapore was niet zoals we gewend zijn. Flauw en weinig smaak 29-10-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Robert4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicesfficient,webside t.a.v.account kan meer duidelijk zijn.28-10-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Erwin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceOp tijd klaar, smakelijk en nog warm als ik thuis kom.24-10-2022
Bianca5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was weer heerlijk 🥰 Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-10-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Hans5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-10-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
marjolijn 3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWij vonden de mihoen en bami erg flauw, leek kruiden te missenDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-10-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Gerrit5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGoed systeem digitaal bestellen en betalen. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-10-2022
Tong AhGooilandseweg 30294 418165
Jana3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceVleespasteitjes vergeten, 20 min gewacht terwijl ik een tijd had aangegeven.. niet best!22-10-2022